آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0
تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی چیست و چه تأثیری بر فروش دارد؟

مدیریت2018-02-18T11:53:27+03:30

مهارت تبلیغ نویسی که در انگلیسی به آن  copywriting می گویند، مهارت و هنری است که می تواند با استفاده درست و خلاقانه از کلمات، کاربر و بازدیدکننده را به انجام یک اقدام دعوت کند.

تبلیغ نویسی

 

بارها برای همه ما اتفاق افتاده که با دیدن یا خواندن متن تبلیغاتی یک محصول انگیزه خرید در ما بالا رفته است و شاید هم آن محصول را خریده باشیم.

خیلی اوقات هم باوجود اینکه قصد خرید داشته‌ایم، از دیدن و خواندن صفحه آن محصول یا متن تبلیغاتی درباره آن ریسک نکرده و خریدی انجام نداده‌ایم. چرا؟ چه اتفاقی می‌افتد؟ مگر نه قصد خرید داشتیم پس چه شد؟ یا اینکه اصلاً قصد خرید نداشتیم و فقط می‌خواستیم اطلاعاتی درباره آن کالا یا محصول به دست بیاوریم پس چه اتفاقی در ما می‌افتد که خرید می‌کنیم؟

یکی از مهارت‌های مهم علم بازاریابی، هنر تبلیغ نویسی است. تبلیغ نویسی در این زمان به یک تخصص و شغل پردرآمد تبدیل‌شده است.

زیرا شخصی که این توانائی و تخصص را داشته باشد با کلمات می‌تواند اعجاز کند و متونی را برای یک محصول بنویسد، که برای خود یا  دیگران، فروش بسیار زیادی را ایجاد کند.

چرا به این تخصص مهارت یا هنر می‌گویم؟ مهارت به این دلیل که یک تخصص آموختنی است و هرچه بیشتر فرد در آن تجربه کسب کند ماهرتر می‌شود. و چرا هنر؟ زیرا هنر از احساسات عمیق و زیبای یک هنرمند بروز می‌کند، در هنر تبلیغ نویسی غیرازاینکه باید تکنیک ها را رعایت کرد، فرد باید خلاقیت و زیبایی نگارش داشته باشد، به دلیل اینکه در وب یا هرجایی دیگر متنی که نوشته می‌شود این‌قدر باید ماهرانه نگارش شود که اعتماد مشتری را جلب کند و ترس او را از خرید از بین ببرد و اقدام انجام شود.

یکی از مشکلاتی که در خیلی از سایت‌های ایرانی دیده‌ام این است که به طراحی و زیبایی سایت بسیار اهمیت می‌دهند ولی به صفحه محصول که یکی از اصلی‌ترین پایه‌های تصمیم مشتری برای خرید است، نمی‌پردازند.

 

یک نکته مهم به شما بگویم و آن این است که خریداران آنلاین تنها از روی یک مورد تصمیم به خرید می‌گیرند، و آن صفحه محصول است. هرچقدر صفحه محصول بر اساس مهارت تبلیغ نویسی گویا و حرفه‌ای باشد، منجر به فروش بیشتر آن محصول خواهد شد.

 

شاید برای شما سؤال ایجاد شود که صفحه محصول چیست؟ صفحه محصول صفحه‌ای است که در آن بازدیدکنندگان و کاربران، اطلاعات خاص یک تک‌محصول را در آن می‌خوانند و این یعنی این صفحه فقط مربوط به یک محصول است و صفحه فروشگاه که همه محصولات را به نمایش می‌گذارد منظور نیست.

 تبلیغ نویسی

 

در هنر تبلیغ نویسی با استفاده از تکنیک‌هایی خاص جملاتی درباره محصول بیان می‌شود که حس اعتماد و اطمینان مشتری را بالا می‌برد و او را به خرید دعوت می‌کند.

تبلیغ نویسی فقط برای توضیح صفحه محصولات آنلاین استفاده نمی‌شود؛ بلکه از این مهارت می‌توان در تبلیغات روزنامه‌ها و مجلات، بازاریابی با فکس یا نوشتن متون تبلیغاتی در رسانه‌ها و غیره استفاده کرد.

به‌عنوان نمونه در مهارت تبلیغ نویسی، نوشتن یک عنوان خوب بسیار مهم و حیاتی است. اگر برای نگارش یک متن تبلیغاتی چند ساعت زمان می‌گذارید باید دوسوم آن را صرف انتخاب عنوان کنید.

سخت‌ترین قسمت نوشتن متن تبلیغاتی، خلق یک عنوان جذاب و تأثیرگذار است. زیرابه قول آلبرت لاسکر، (پدر تبلیغات مدرن) عنوان، ۹۰ درصد تأثیر یک آگهی محسوب می‌شود.

 

این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   دیوید اگیلوی پدر علم تبلیغات

کپی‌رایتینگ (copywriting) نباید با حق‌کپی (copyright) اشتباه گرفته شود. در حق کپی یک فرد یا شرکت حق قانونی تولید مجدد، انتشار، فروش، یا توزیع اثر خاصی را دارد.
کپی‌رایتینگ یا تبلیغ‌نویسی چندان هم از طراحی وب‌سایت مجزا نیست. بنابراین، اگر فردی بخواهد طراحی خوبی داشته باشد، لازم است کمی هم درباره تبلیغ‌نویس و اصول آن بداند. و اگر بیشتر درباره کپی‌رایتینگ جست‌و‌جو شود، می‌توان آن را به عنوان سرویس اضافه به مشتری ارائه داد.

چرا طراحان وب‌سایت باید به تبلیغ‌ نویسی اهمیت دهند؟
پیش از این تبلیغ‌ نویسی را تعریف کرده‌ایم. اما در یک جمله آن را مرور می‌کنیم؛ تبلیغ‌ نویسی یا کپی رایتینگ نوشتن متونی است که افراد را ترغیب می‌کند یک کار خاص را انجام بدهند. ترغیب کردن افراد به کار خاصی که در کپی‌رایتینگ وجود دارد، مشابه کاریی است که یک طراح وب‌سایت خوب انجام می‌دهد.
بدون در نظر گرفتن هدفتان که می‌تواند خرید یک محصول خاص، خواندن پست‌های بیشتر، یا هر چیز دیگری باشد؛ اگر طراحی سایتتان به گونه‌ای ترغیب کننده نباشد، چندان تاثیرگذار نخواهد بود.

 

کپی‌رایتینگ و طراحی سایت بر روی هم تاثیر می‌گذارند.
شخص دیوید اوگیلوی که پدر علم تبلیغات است، می‌تواند برای یک سایت تبلیغ خوبی بنویسد اما اگر در طراحی، آن متن با خط زرد فسفری بر روی پیش زمینه‌ی سبز فسفری اجرا شود، این متن هیچ موفقیتی نخواهد داشت.
برعکس آن نیز امکان پذیر است، بهترین طراحی نیز اگر تنها بگوید” این محصول خوب است. آن را بخرید” نمی تواند افراد را به خرید ترغیب کند.
اگر طراحی سایت و تبلیغ‌ نویسی در راستای یکدیگر نباشند، مانع هم می‌شوند.

 

امیدوارم از این مقاله استفاده لازم را نموده و متوجه شده باشید که به‌کارگیری  مهارت تبلیغ نویسی در فروش محصولات چقدر لازم و حیاتی است. همراه ما باشید حتماً آموزش‌های بیشتری درباره این مهارت در سایت مغناطیس مشتری قرار خواهیم داد.

 

فرهاد عراقی – مدیر وبسایت مغناطیس مشتری

Post Views: 1,512

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

Deciding Upon Immediate Plans For Latin Beauties Online

Latina -mail order wedding brides will be the type of ladies that numerous males dream of. When a lot [...]

ادامه مطلب
تجربه کاربری

اهمیت خلق تجربه کاربری در کسب و کار

تجربه کاربری یکی از پر اهمیت ترین مطالب برای موفقیت و پیشرفت در کسب وکار می باشد. در راستای این [...]

ادامه مطلب
مدل AIDA

مدل AIDA در بازاریابی چیست؟

    هدف از ارائه محصولات، خدمات یا بهتر بگوئیم تبلیغات، تشویق و ترغیب مصرف کنندگان به خرید یا استفاده از [...]

ادامه مطلب

Clear-Cut Advice For asian woman for marriage – The Best Routes

When you have discovered questioning if there will be Cookware solo males who definitely are searching for Oriental females [...]

ادامه مطلب
اندازه آگهی تبلیغاتی

اندازه و قطع آگهی تبلیغاتی چه تاثیری در موفقیت یک تبلیغ می‌تواند داشته باشد؟

بازگشت سرمایه در یک آگهی تبلیغاتی به مقدار زیاد بستگی به اندازه‌ی آن دارد. هرچقدر که آگهی تبلیغاتی [...]

ادامه مطلب
جنبه‌های مثبت و منفی تبلیغات اینترنتی

جنبه‌های مثبت و منفی تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی هنوز نوپاست و تبلیغات‌چی‌ها هم‌چنان در حال تحقیق و بررسی‌اند که آیا تبلیغ در اینترنت هم شبیه [...]

ادامه مطلب

Critical Dating Sites Intended for Marriage

If you https://yourbride.review are a sole person who wants a new take pleasure in, then there [...]

ادامه مطلب
بازاریابی محتوا

اثر گذاری بازاریابی محتوا در کسب و کار

  بازاریابی محتوا، واژه‌ای است که احتمالاً خیلی آن را شنیده یا خوانده‌اید. انسان‌ها از سالیان دور با تولید محتوا عجین [...]

ادامه مطلب
9 نکته برای تبلیغ نویسی در وب

۹ نکته‌ی ساده‌ی تبلیغ نویسی در وب برای افزایش نرخ تبدیل

  تبلیغ نویسی در وب اغلب هدایت‌گر بازدیدکنندگان به سمت مشتری شدن است. تبلیغ نویسی نقش کاملی برای مصرف‌کنندگان در [...]

ادامه مطلب
اینستاگرام در کسب و کار

نکاتی برای استفاده بهتر از اینستاگرام در کسب و کار

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر محور عکس است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. در این شبکه اجتماعی هر [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register