آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0
هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی برای هدایای تبلیغاتی بازار هدف

مدیریت2018-01-20T19:31:16+03:30

 

شناخت بازار هدف شما را قادر می‌سازد تا مشوق‌ها و هدایای تبلیغاتی جذابی را برای فعالیت‌های پیشبرد فروش ارائه کنید؛ به نحوی که اطلاع از آن‌ها مشتریان را بی‌درنگ برای خرید برانگیزد.

اگر به عنوان مثال: بازار هدف شما، شامل افراد سالمند باشد، ارائه‌ی بازی کامپیوتری در ازای خرید محصول، جذابیتی برای آن‌ها ندارد. در حالی که این هدیه برای گروه هدفی شامل نوجوانان، بسیار تاثیرگذار است؛ در عوض استفاده از مشوّقی همچون CD موسیقی کلاسیک برای بیش‌تر نوجوانان کم تاثیر است.
اگر گروه هدف شما عمدتاً شامل زنان باشد، ارائه‌ی هدیه‌ای نظیر ادکلن یا لوازم آرایشی در افزایش سطح خرید موثر است. در حالی که مردان بیش‌تر تحت تاثیر کالاهای ورزشی، فنی و قطعات اتومبیل یا دستگاه باربکیو قرار می‌گیرند.

اگر گروه هدف شما مدیران ارشد کسب و کارها هستند، ارائه‌ی کیف چرمی نگهداری اسناد، برای آن‌ها جذاب است. برای دانش‌آموزان و نوجوانان، کوله پشتی هدیه‌ی مناسبی است.

کودکان بیش‌تر تحت تاثیر اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌ها و حیوانات قرار می‌گیرند و والدین را برای خرید محصول و دریافت آن هدیه مجبور می‌کنند. ذکر این نمونه‌ها برای آن است که شما در انتخاب هدایای تبلیغاتی خود به نیازها و خواسته‌های سنی گروه هدف خود توجه کنید.

برای یاری شما در انتخاب گزینه‌ها، یا ایده‌پردازی برای گروه‌های هدف خود مجموعه‌ای از پیشنهادها را به‌صورت خلاصه ارائه کرده‌ایم. شما با استفاده از خلاقیت و جرقه‌ی ذهنی خود می‌توانید بهترین طرح را برای فعالیت‌های پیشبرد فروش توسعه دهید.
اگر نیاز خاص شرکت شما در فهرست ذیل گنجانده نشده، بهتر است در سایت‌های اینترنتی یا سایر منابع اطلاعاتی در جست‌وجوی کاتالوگ‌های کاملی از هدایای تبلیغاتی باشید.

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی به منظور ترغیب والدین نوزادان یا خردسالان
• سبد هدایایی برای کودکان
• پیش‌بند و البسه‌ی کودکان
• لوازم بهداشتی کودکان
• شیشه‌ی شیر و سایر ملزومات
• آلبوم عکس کودک
• کتاب‌های آموزشی و مجلات

 

 

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی برای آقایان :
• کلاه ورزشی و سایبان
• جلد شناسنامه یا پاسپورت
• دوربین
• تجهیزات باربیکیو
• ساعت مچی
• بلیت تماشای بازی‌های ورزشی پرطرفدار در استادیوم
• لوازم الکترونیکی
• البسه‌ی مارک‌دار
• زمان سنج
• تجهیزات ورزشی
• ابزار فنی
• کیف و چمدان چرمی

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی برای خانم‌ها
• تزئینات و کالاهای تزئینی (جعبه‌ی جواهرات و تزئینات اتاق و غیره)
• سبد هدایای مورد علاقه‌ی بانوان
• شکلات و شیرینی‌جات
• جواهرات، طلا و نقره و غیره
• انواع پوشاک مارک‌دار
• تجهیزات جانبی کامپیوتر
• جعبه‌ی کمک‌های اولیه

 

این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   چگونه یک عنوان خوب می‌تواند توجه را به خود جلب کند؟

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی برای کودکان
• انواع اسباب‌بازی
• عروسک و حیوانات
• توپ، تفنگ بادی، تفنگ آبی
• ماشین‌های بازی
• بازی‌های علمی

 

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی نوجوانان
• بلیت تماشای بازی‌های ورزشی پرطرفدار در استادیوم
• عینک آفتابی
• انواع بازی‌های الکترونیکی
• تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری
• ماشین حساب
• دوربین
• کلاه ورزشی
• لباس و تجهیزات شنا
• انواع بازی‌های سنتی (شطرنج و غیره)

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی دانشجویان
• انواع ساعت
• تقویم و دفترچه‌های برنامه‌ریزی زمان
• دایره‌المعارف و لغت‌نامه
• کتاب‌های پرفروش
• تجهیزات نوشت‌افزار
• تلسکوپ
• و تمامی ایده‌های خاص نوجوانان

 

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی خاص ورزشکاران و هواداران ورزش
• تجهیزات ورزشی
• انواع دستگاه‌های مکانیکی ورزشی
• بلیت تماشای بازی‌های پرطرفدار در استادیوم ورزشی
• زمان‌سنج (کرونومتر)
• ظروف حمل و نگهداری آب خنک
• جعبه‌ی کمک‌های اولیه

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی برای افراد شاغل در محیط‌های باز
• جعبه‌ی کمک‌های اولیه
• چاقو و تجهیزات سبک شوی
• چادر سفر
• دماسنج
• قطب نما
• تخت‌خواب سفری
• چراغ‌های فانوسی
• فلاسک چای یا غذا

 

هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی برای مدیران و صاحبان کسب و کار
• انواع ساعت
• تقویم
• ماشین حساب
• کیف لپ‌تاپ
• تجهیزات اداری و لوازم‌التحریر
• تجهیزات سفری
• جواهرات و انواع هدایای زینتی
• برنامه‌ریز زمان
• کتاب، لوح فشرده یا ابزارهای رفع تنش

 

 

زمانی که در مورد هدایای تبلیغاتی برای فعالیت‌های پیشبرد فروش خود تصمیم می‌گیرید، قبل از هر چیز باید فعالیت‌های رقبای اصلی خود را شناسایی کنید.

به عنوان مثال، اگر رقیب شما به خریداران کنجکاوی که برای اولین‌بار از محصولات آن‌ها استفاده می‌کنند، مجموعه‌ای کامل از چمدان‌های سفری در اندازه‌های مختلف هدیه داده باشند و شما تصمیم بگیرید که کیف کوچکی به مشتریان خود هدیه دهید، فاصله‌ی میان این مشوق‌ها با یکدیگر بسیار زیاد است و فعالیت‌های شما بی‌نتیجه خواهد ماند.

برای ایجاد تمایز میان فعالیت‌های پیشبرد فروش شرکت شما و رقبا، تکنیک‌های مختلفی وجود دارد که می‌تواند جذابیت فعالیت‌های شما را برای مخاطبان بیش‌تر کند.

شما می‌توانید هدیه‌ای مشابه به مشتریان خود ارائه کنید، اما این هدیه باید از حیث کوتاه مدت خود را در جهت افزایش سطح فروش شرکت محقق ساخته‌اید بلکه، تصویر ذهنی مخاطبان از نام و نشان تجاری شما نیز یک گام فراتر از رقیب شما خواهد بود.

 

برگرفته از کتاب فروشندگان خاموش – مایک کارسون

Post Views: 383

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

محتوای ایمیلی مناسب

چگونه محتوای ایمیلی مناسب با موضوع و بر اساس هدف بنویسیم؟

بیان واضح اهداف، موقعیتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا محتوای ایمیلی برای تکمیل اهدافتان ایجاد کنید. مدیریت شرکت تجاری [...]

ادامه مطلب
عنوان خوب

چگونه یک عنوان خوب می‌تواند توجه را به خود جلب کند؟

    نخستین اثری که عنوان تبلیغات بر مخاطب می‌گذارد، می‌تواند به معنای موفقیت یا شکست آن تلقی شود. اگر این [...]

ادامه مطلب
موضوع ایمیل جذاب

چگونه موضوع ایمیل جذابی بنویسیم؟

موضوع ایمیل سطری از متن است که به مخاطب درباره‌ی محتوا ایمیل اطلاعاتی می‌دهد. بر طبق تحقیق اینتراکتیواپسیلون تقریبا [...]

ادامه مطلب
دیوید اگیلوی

دیوید اگیلوی پدر علم تبلیغات

اولین کتابی که درباره‌ی علم تبلیغات خواندم، کتابی بود به‌نام اعتراف‌های یک تبلیغاتچی اثر دیوید اگیلوی. او از اولین [...]

ادامه مطلب
جایگاه محصول

چگونه جایگاه یک محصول را تعیین کنیم؟

جایگاه محصول معمولا در طول سال‌ها ساخته می‌شود. جایگزین کردن یک محصول به مفهوم انتخاب یک موقعیت خوب برای [...]

ادامه مطلب
صفحه فرود

صفحه فرود چیست و چه اهمیتی برای یک وب‌سایت دارد؟

    صفحه فرود صفحه‌ای از سایت است که معمولاً کاربران با کلیک بر تبلیغات یا لینک‌های شما در سایت‌های دیگر [...]

ادامه مطلب
9 نکته برای تبلیغ نویسی در وب

۹ نکته‌ی ساده‌ی تبلیغ نویسی در وب برای افزایش نرخ تبدیل

  تبلیغ نویسی در وب اغلب هدایت‌گر بازدیدکنندگان به سمت مشتری شدن است. تبلیغ نویسی نقش کاملی برای مصرف‌کنندگان در [...]

ادامه مطلب
متن تبلیغاتی

۱۰ نکته مهم برای افزایش تاثیر گذاری متن تبلیغاتی‌تان

  امروزه نوشتن تبلیغ نویسی و متنی که بتواند روی خوانندگان آن متن تبلیغاتی تاثیر بگذارد بسیار حائز اهمیت است. [...]

ادامه مطلب

Clear-Cut Advice For asian woman for marriage – The Best Routes

When you have discovered questioning if there will be Cookware solo males who definitely are searching for Oriental females [...]

ادامه مطلب
موضع‌گیری محصولات

موضع‌گیری محصولات و خدمات در بازار رقابتی

    حتی اگر روزانه بیست و چهار ساعت هم کار کنید، نمی‌توانید تبلیغات مناسبی ارائه دهید، مگر آن‌که موضع‌گیری محصولات [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register