آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0
متن تبلیغاتی

۵نکته ریز برای نوشتن متن تبلیغاتی اثرگذار

مدیریت2018-01-20T20:39:04+03:30

 

۱- بنویسید، همچنان که یک نامه می‌نویسید!
چرا برای یک صنف یا طبقه می‌نویسید؟ آگهی شما را یک نفر می‌خواند؛ این‌طور نیست؟ پس شما هم برای یک نفر بنویسید.
یک‌نامه بنویسید. برای نوشتن متن تبلیغاتی روش خوبی است. صمیمی‌تر است و مانع این می‌شود که مانند یک معلم بنویسید. یک متن خوب، مانند یک گفتگوی دوطرفه است، مثل یک نطق نیست.

کسی را که برایش می‌نویسید، جلوی چشم خود مجسّم کنید. فرض کنید شخص مورد بحث، یک زن بین ۱۸-۳۴ ساله است. نامش جیل است که می‌خواهد یک اتومبیل نو و کوچک بخرد. در یک فرودگاه نشسته، منتظر پرواز است. حوصله‌اش سر رفته و مشغول درآوردن خرده شکلات‌هایی است که لای دندان‌هایش گیر کرده است و در همان حال، هفته‌نامه‌ی تایم (Time) را نیز ورق می‌زند.

 

 

متن تبلیغاتی
۲- در حین نوشتن جمله‌های متن تبلیغاتی، به تناسب میان آن‌ها دقت کنید.
درحالی که از یک فایده به فایده دیگر می‌پردازید، جمله‌ها باید طوری باشند که گویی هر جمله‌ی جدید، نتیجه‌ی طبیعی جمله‌ی پیشین است. اگر موفق به انجام این کار شوید، هر کلمه، در موقعیتی قرار می‌گیرد که بدون بر هم زدن روانی متن و ساختار جمله، بیرون آوردن آن، امکان‌پذیر نیست.

 

۳- تا آنجا که ممکن است، متن خود را به تعدادی پاراگراف کوتاه، تقسیم کنید.
فراموش نکنید، هیچ کسی برای خواندن یک هفته‌نامه یا ماهنامه، لای آن، کاغذ برای یادآوری نمی‌گذارد. دقت کنید که متن شما حوصله‌ی خواننده را سر نَبَرد.

 

۴- وقتی متن تبلیغاتی حاضر شد، آن را با صدای بلند برای خودتان بخوانید.
این فکر را در زمانی که گیر کرده بودم، کشف کردم. باید نمونه‌ی متن را برای یک گروه پنج نفره می‌خواندم. متن را با صدای بلند خواندم و آن وقت بود که فهمیدم متن حاضر شده چقدر ایراد دارد.

متن تبلیغاتی

متن تبلیغاتی من پر از خطاهایی بود که بچه مدرسه‌ای‌ها هم، از انجام آن پرهیز می‌کنند. وقتی آن کلمه‌های معلّق در هوا و واکنش چهره‌ی مشتری‌ها را دیدم، انگار که کلمه‌ها روی من آوار شد و صدایم شروع به لرزیدن کرد.
متن را برای خودتان با صدای بلند بخوانید؛ آن وقت کلمه‌ای که با جمله مناسبت ندارد، خود را لو می‌دهد.

 

این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   فنون خلق عنوان‌های موثر

۵- کلمه‌های پایانی را به شکل یک شعار در آورید.
اگر یک جمله‌ی پایانی موثر می‌خواهید، برای چیزی، بالاتر از محصول مشتری خود بنویسید. هدف خود را ارتقا دهید. یکی از مهم‌ترین این شعارها برای نایک، نوشته شده است : «Just Do It »
متن تبلیغاتی
این جمله تنها مربوط به کفش نیست، تنها مربوط به ورزش هم نیست، چیزی است که بر کل زندگی حکم می‌کند و نیز باعث فروش تعداد زیادی کفش ورزشی هم شده است.
در ضمنِ خلق شعار برای برنامه‌های تبلیغاتی گوناگون، شما صاحب دیدگاهی نو و نیز اندیشه‌هایی جدید خواهید شد و این، نوعی آزادی را به شما عرضه می‌کند.

 

برگرفته از کتاب تبلیغات خلاق – لوک سولیوان

Post Views: 157

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

تبلیغ نویسی شبکه‌های اجتماعی

آیا برای درج محتوای شبکه‌های اجتماعی خود به کپی‌رایتر نیاز دارید؟

    شما هر روز با شبکه‌های اجتماعی همراه با هر کار دیگری که در طول روز انجام می‌دهید، تعامل دارید. [...]

ادامه مطلب
متن تبلیغاتی اثرگذار

۱۰ نکته برای نوشتن بهترین متن‌های تبلیغاتی اثرگذار – نکته شماره ۶ را حتما بخوانید!

    بعد از نوشتن یک عنوان خوب و جذاب برای تبلیغ محصول یا خدمات‌تان، نوبت به طراحی و نوشتن متن [...]

ادامه مطلب
موضوع ایمیل جذاب

چگونه موضوع ایمیل جذابی بنویسیم؟

موضوع ایمیل سطری از متن است که به مخاطب درباره‌ی محتوا ایمیل اطلاعاتی می‌دهد. بر طبق تحقیق اینتراکتیواپسیلون تقریبا [...]

ادامه مطلب
پیام محتوای سایت

محتوای وب‌سایت‌ خود را واضح و روشن بنویسید

اگر تصمیم گرفته‌اید که وب‌سایتی بزنید، اول باید بدانید چه عواملی موجب موفقیت یک وب‌سایت‌ می‌شوند و چه عواملی [...]

ادامه مطلب
اندازه آگهی تبلیغاتی

اندازه و قطع آگهی تبلیغاتی چه تاثیری در موفقیت یک تبلیغ می‌تواند داشته باشد؟

بازگشت سرمایه در یک آگهی تبلیغاتی به مقدار زیاد بستگی به اندازه‌ی آن دارد. هرچقدر که آگهی تبلیغاتی [...]

ادامه مطلب

تمرکز بر مخاطبان و مشتریان هدف در تبلیغات هدفمند

شما بر پایه‌ی هر استراتژی تبلیغاتی که فعالیت کنید با سه گروه از مخاطبان روبه‌رو هستید. افرادی که پیش از [...]

ادامه مطلب
تبلیغ خوب در تبلیغات

تبلیغ خوب، فروش را افزایش می‌دهد؛ تبلیغ عالی، کارخانه‌ها را می‌سازد!

به پایان بردن یک پروژه‌ی تبلیغاتی، احساس زیبایی را در آدم ایجاد می‌کند. از این احساس، زیباتر زمانی [...]

ادامه مطلب
عنوان

فنون خلق عنوان‌های موثر

    هیچ‌وقت دو نویسنده‌ی تبلیغاتی، در خط مشی حرفه‌ای خود روش واحدی ندارند. گروهی از نویسندگان ۹۰% وقت نگارش خود [...]

ادامه مطلب
متن تبلیغاتی

۱۰ نکته مهم برای افزایش تاثیر گذاری متن تبلیغاتی‌تان

  امروزه نوشتن تبلیغ نویسی و متنی که بتواند روی خوانندگان آن متن تبلیغاتی تاثیر بگذارد بسیار حائز اهمیت است. [...]

ادامه مطلب
عنوان خوب

چگونه یک عنوان خوب می‌تواند توجه را به خود جلب کند؟

    نخستین اثری که عنوان تبلیغات بر مخاطب می‌گذارد، می‌تواند به معنای موفقیت یا شکست آن تلقی شود. اگر این [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register