آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0
9 نکته برای تبلیغ نویسی در وب

۹ نکته‌ی ساده‌ی تبلیغ نویسی در وب برای افزایش نرخ تبدیل

مدیریت2018-02-04T02:13:14+03:30

 

تبلیغ نویسی در وب اغلب هدایت‌گر بازدیدکنندگان به سمت مشتری شدن است. تبلیغ نویسی نقش کاملی برای مصرف‌کنندگان در هر مرحله از چرخه خرید بازی می‌کند، از تصمیم‌گیری برای خرید تا وفاداری را شامل می‌شود.

اکثر بازاریاب‌های اینترنتی وقتی که تبلیغ نویسی وب ضعیفی را می‌بینند، به راحتی می‌توانند آن را شناسایی کنند. چرا؟ از آنجایی که تبلیغ نویسی در وب سایتی ضعیف باشد، به سادگی خوانده نمی‌شود، تحریک احساسات، رفتارهای مؤثر و یا دعوت به اقدامی (CTA) انجام نخواهد شد، بی هدف احساس می‌شود و این فقط یک روند بازاریابی بیهوده است. و با این حال، تبلیغ نویسی وب یک استراتژی موثر است که نادیده گرفته می‌شود.

شاید مدت زیادی از وقت و پول خود را صرف کارهایی مثل تولید محتوای متنی یا ویدئویی، طراحی و گرافیک سایت یا از این قبیل کرده‌اید، اما سود چشمگیری از انجام دادن آن‌ها در کسب و کار نکرده‌اید. اگر زمان آن رسیده باشد که از اِعمال استراتژی تبلیغ نویسی در وب خود را بهره‌مند کنید، ۹ راهنمایی زیر به شما کمک می کند تا تبدیل ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دهید و در نهایت از کسب و کارهای بیشتری سبقت بگیرید. (رقبا)

 

واضح نوشتن در تبلیغ نویسی در وب
۱) روشن و واضح بنویسید
وضوح با استفاده از کلمات جاری و متداول است، که اطمینان و اعتماد سازی را به‌وجود می‌آورد.
اگر از عبارتی در مکالمه با مشتری نباید استفاده کنید، آن را در تبلیغ وب خود نیز به‌کار نبرید. واضح بودن کلید درک متقابل بین شما و مشتریان‌تان است.

 

۲) مختصر بنویسید
هر کلمه ای که برای تبلیغ نویسی در وب شما مورد استفاده قرار می گیرد، باید برای خواننده ارزش افزوده و به عنوان بخش مهمی از استدلال یا هدف شما عمل کند. هر زمانی که امکان پذیر است، جملات را کوتاه کنید و به طور متوسط طول تقریبی هر جمله را ۱۶ کلمه قرار دهید.

 

۳) برای کلمات تخصصی مفهوم ساده بسازید
همانطور که به نظر می رسد، بسیاری از وب‌سایت‌ها این اصل را در تبلیغ نویسی وب خود منعکس نمی‌کنند. به جای گفتن “ما بازاریابی درونگرا انجام می دهیم”، سعی کنید از جملاتی شبیه “ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و منجر به محتوای غیرقابل مقاومت شوید” استفاده کنید.

 

تفکیک کردن متن در تبلیغ نویسی در وب

۴) صفحه را با عناوین فرعی و بالت‌ها ( Bullet ) تفکیک کنید
در تحقیقی که گروه Nielsen Norman انجام داد، متوجه شدند ۷۹ % خوانندگان در حالی که فقط ۱۶ % یک صفحه را خوانده‌اند، از آن خارج یا آن را می‌بندند.
با تفکیک کردن صفحه خود با عناوین فرعی و استفاده از بالت‌ها ( Bullet ) برای تبلیغ نویسی در وب سایت خود، هضم آن را برای ۷۹ % آسان‌تر کنید و در نهایت کاربران، اقدامات دلخواه‌تان را به سادگی برای شما انجام می‌دهند.

 

این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   فنون خلق عنوان‌های موثر

۵) اجتناب از استفاده زیاد از کلمات تخصصی
استفاده از کلمات تخصصی وسیله‌ای برای اطمینان از گنجاندن کلمات کلیدی خاصی است که می‌خواهید به‌ وسیله‌ی آن‌ها برای ایجاد ترافیک از آنها استفاده کنید، اما نباید از کاه، کوه بسازید.
استفاده بیش از حد از کلمات تخصصی و اصطلاحات فنی، باعث از بین رفتن وضوح و آسیب دیدن مختصرنویسی می‌شود.

 

دعوت به اقدام در تبلیغ نویسی در وب

۶) دعوت به اقدام قانع‌کننده‌ای انجام دهید
در تبلیغ نویسی وب یکی از مهمترین اقدامات اینست که کاربران خود را بدون دادن سرنخ برای آنچه که بعدا انجام خواهید داد، رها نکنید.
دعوت به اقدام (CTA) یکی از مهمترین جنبه های تبلیغ نویسی در وب است و به همین ترتیب می تواند یکی از سخت ترین کارها باشد. ما توصیه می کنیم به منظور دعوت به اقدام مؤثرتر از تست A / B برای کاربران خود استفاده کنید.

 

۷) رقبا را تحلیل کنید
از متون تبلیغ نویسی که رقبا در وب‌سایت‌شان استفاده می کنند آگاه باشید. چگونه محصولات و خدمات خود را به مصرف کنندگان ارائه می دهند؟ ادعای انجام چه ویژگی‌ها و مزایایی را دارند؟ از چه دعوت به اقدامی (و در کدام صفحات) استفاده می کنند تا ترافیک را به پایین قیف فروش هدایت کنند؟

 

۸) مخاطب خود را بشناسید
به طور خاص، باید نیاز مخاطب خود را بدانید و آن نیازها را در تبلیغ نویسی وب خود قرار دهید. بدانید که چرا مردم محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند، چگونه آنها را خریداری می کنند، کدامیک از آنها را استفاده می کنند و چه چیزی برای آنها مهم است؟

 

بازنگری در تبلیغ نویسی در وب

۹) بازنگری و بهینه‌سازی
با تغییر فونت‌ها، رنگ‌ها و قرار دادن گرافیک در تبلیغ وب خود، تجربه خود را بالا ببرید تا یاد بگیرید که چگونه به طور موثرتر افراد را به اقدام مورد نظر خود هدایت کنید. بازنگری و بهینه‌سازی باید به طور منظم برای تبلیغ نویسی شما انجام شود.

 

تبلیغ نویسی در وب استعدادی است که افراد کمی از آن برخوردارند، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توان آن را آموزش داد یا آن را فرا گرفت. در «مغناطیس مشتری» ما اهمیت استفاده از تبلیغ نویسی در وب برای تاثیرگذاری بر رفتارهای خاص و افزایش نرخ تبدیل را درک می‌کنیم و می‌خواهیم آن را به شما نیز آموزش دهیم.

 

Post Views: 122

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

تابلو آگهی بیلبورد

چگونه تابلو آگهی (بیلبورد) به یادماندنی داشته باشیم؟

چه عاملی موجب موفقیت تابلو آگهی (بیلبورد) می‌شود؟ چه تعداد لغت باید استفاده کرد؟ چه رنگ‌هایی به بهترین نحو [...]

ادامه مطلب
اندازه آگهی تبلیغاتی

اندازه و قطع آگهی تبلیغاتی چه تاثیری در موفقیت یک تبلیغ می‌تواند داشته باشد؟

بازگشت سرمایه در یک آگهی تبلیغاتی به مقدار زیاد بستگی به اندازه‌ی آن دارد. هرچقدر که آگهی تبلیغاتی [...]

ادامه مطلب
موضوع ایمیل جذاب

چگونه موضوع ایمیل جذابی بنویسیم؟

موضوع ایمیل سطری از متن است که به مخاطب درباره‌ی محتوا ایمیل اطلاعاتی می‌دهد. بر طبق تحقیق اینتراکتیواپسیلون تقریبا [...]

ادامه مطلب

تمرکز بر مخاطبان و مشتریان هدف در تبلیغات هدفمند

شما بر پایه‌ی هر استراتژی تبلیغاتی که فعالیت کنید با سه گروه از مخاطبان روبه‌رو هستید. افرادی که پیش از [...]

ادامه مطلب
متن تبلیغاتی

۱۰ نکته مهم برای افزایش تاثیر گذاری متن تبلیغاتی‌تان

  امروزه نوشتن تبلیغ نویسی و متنی که بتواند روی خوانندگان آن متن تبلیغاتی تاثیر بگذارد بسیار حائز اهمیت است. [...]

ادامه مطلب
متن تبلیغاتی

۵نکته ریز برای نوشتن متن تبلیغاتی اثرگذار

  ۱- بنویسید، همچنان که یک نامه می‌نویسید! چرا برای یک صنف یا طبقه می‌نویسید؟ آگهی شما را یک نفر می‌خواند؛ [...]

ادامه مطلب
تبلیغات نتیجه‌بخش

تبلیغات نتیجه‌بخش دامی برای به تله انداختن مشتری

از آنجا که می‌خواهید آگهی‌های تبلیغاتی‌تان یک سر و گردن بالاتر از آگهی‌های رقبا باشد،باید سخت تلاش کنید تا [...]

ادامه مطلب
عنوان یا تیتر

۱۶ توصیه‌ طراحی عنوان یا تیتر آگهی تبلیغاتی برای ترغیب مشتری

می‌دانید که عنوان یا تیتر آگهی تبلیغاتی یکی از اصلی‌ترین عناصر تبلیغات به‌شمار می‌رود. در بحث تبلیغات چریکی، نقش [...]

ادامه مطلب
عنوان خوب

چگونه یک عنوان خوب می‌تواند توجه را به خود جلب کند؟

    نخستین اثری که عنوان تبلیغات بر مخاطب می‌گذارد، می‌تواند به معنای موفقیت یا شکست آن تلقی شود. اگر این [...]

ادامه مطلب
تبلیغ نویسی شبکه‌های اجتماعی

آیا برای درج محتوای شبکه‌های اجتماعی خود به کپی‌رایتر نیاز دارید؟

    شما هر روز با شبکه‌های اجتماعی همراه با هر کار دیگری که در طول روز انجام می‌دهید، تعامل دارید. [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register