خدمات تبلیغ‌نویسی صفحه محصول

با خدمات تبلیغ‌نویسی حرفه‌ای صفحه محصول، مشتریان خود را وادار به خرید کنید!

متن یک صفحه محصول یا متنی درباره نحوه‌ی ارائه خدمات در فضای آنلاین باید به گونه‌ای باشد که بتواند احساس آگاهی و تمایل به خرید آن حتی برای یک بازدیدکننده از یک فروشگاه فروش مصالح ساختمانی را هم ایجاد کند.

متن صفحه محصول نقش کلیدی در تأثیر رفتار مشتریان و ارائه یک تجربه خرید بدون مشکل را دارد.

با این حال، متن تبلیغ‌نویسی شده‌ی محصول صرفا در مورد دادن اطلاعات بالقوه به مشتریان درباره محصول نیست؛ بلکه بیشتر در مورد متقاعد کردن‌شان است که  محصول شما چیزی است که آنها نیاز دارند.

مهارت ما در نوشتن متن تبلیغاتی به گونه‌ایست که نه تنها اطلاعات مهمی درباره‌ی محصول یا خدمات شما ارائه می‌دهد، بلکه باعث تمایل و ایجاد وسوسه‌ای خواهد شد که خریداران بالقوه در مورد این پیشنهاد هیجان زده ‌می‌شوند.

ما از طریق توصیف محصول قصد داریم تا یک تجربه حسی و هیجان انگیز را به نحوی که نشان دهنده هویت نام تجاری شما باشد، ارائه دهیم.

با بهره‌گیری از قدرت تبلیغ‌نویسی، محصول خود را به گونه‌ای به مشتریان‌تان ارائه دهید که فروش شما به نحو چشم‌گیری افزایش یابد.

Product Description02

چرا صفحه محصول فروشگاه آنلاین شما یا صفحه خدمات شما باید بر اساس اصول تبلیغ‌نویسی طراحی شود؟

یکی از مهمترین صفحات وب‌سایت هر کسب و کار آنلاین، صفحه محصول آن است. متاسفانه در بیشتر وب‌سایت‌ها دیده می‌شود به این صفحه اهمیت نمی‌دهند و فقط محصول یا خدمات خود را بصورت چند عکس و متنی که شامل مشخصات آن است در بر می‌گیرد.

 

خدمات تبلیغ‌نویسی صفحه محصول

 

این مثال را با دقت بخوانید : شما برای خرید یک لپ‌تاپ به فروشگاهی با دکوراسیون زیبایی وارد می‌شوید، انواع لپ‌تاپ‌ها در ویترین این فروشگاه چیده شده است . شما برای کاری که می‌خواهید انجام دهید، به یک دستگاه لپ‌تاپ نیاز دارید ولی نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید یا اینکه کدام دستگاه و با چه بودجه‌ای برای شما مناسب است. از فروشنده سوال می‌کنید او رفتار دلچسبی با شما ندارد و فقط مشخصات و قیمت را به شما می‌گوید و شما می‌مانید و کلی سوال.

حالا همین مثال را برای یک فروشگاه لپ‌تاپ آنلاین در نظر بگیرید. انواع مختلف لپ‌تاپ با مشخصات آنها در صفحه محصول توضیح داده شده است، اما شما نمی‌دانید کدام مناسب کار شما است. قطعا از این وب‌سایت خرید نخواهید کرد و به دنبال وب‌سایتی هستید که دقیقا برای شما مشخص کند که کدام دستگاه برای شما مناسب است.

 

اگر صفحه محصول بر اساس قواعد تبلیغ‌نویسی طراحی شود، دقیقا آن صفحه با مشتری صحبت می‌کند، او را راهنمایی کرده و مشتری را به خرید ترغیب می‌کند. در واقع صفحه محصولی که بر اساس اصول تبلیغ‌نویسی ساخته شود، حکم یک فروشنده حرفه‌ای مجازی را در فضای آنلاین ایفا می‌کند.

 

خدمات تبلیغ‌نویسی صفحه محصول

 

شاید بگوئید که مخاطبین یا مشتری‌هایمان هر سوالی درباره محصولات یا خدمات ما دارند تماس می‌گیرند و ما آنها را متقاعد می‌کنیم.

بسیار عالی! اما یک نکته بسیار مهم را فراموش کردید، بسیاری از مشتریان خرید خود را در ساعات پایانی شب انجام می‌دهند، آیا برای این زمان هم فکری کرده‌اید؟ شاید پاسخ دهید که یک کارمند برای این زمان و پاسخگویی در نظر گرفته‌ایم. باز هم خیلی عالی است.

اما شما می‌توانید تدابیری در صفحه محصول و وب‌سایت‌تان بیندیشید که در زمانی که شما در حال استراحت هستید یا در سفر و تفریح هستید وب‌سایت‌تان به‌صورت اتوماتیک و سیستم‌سازی شده تمام کارهای شما را بدون استخدام فرد و صرف هزینه‌ای انجام دهد.

 

چند سوال از شما می‌پرسم تا به اهمیت اصولی نوشتن این صفحه پی ببرید.

  • چه عنوانی‌هایی می‌تواند برای محصول و خدمات‌تان نتیجه‌های بهتری داشته باشد؟
  • چه متنی درباره محصولات یا خدمات‌تان می‌تواند مشتری را به شما متمایل و ترغیب به خرید کند؟
  • چه تصاویری در صفحه محصول بگذاریم که مشتری با آن ارتباط برقرار کند و نظر او را به خرید ترغیب کند؟
  • چه واژه‌هایی بهتر می‌توانند بفروشند؟
  • برای هر محصول یا خدمات چقدر متن باید نوشت؟
  • از چند رنگ برای موثر بودن پیام تبلیغی که در صفحه محصول می‌نویسیم استفاده کنیم تا موثرتر باشد؟
  • کدام صفحه آرائی برای جلب مخاطب بهتر است؟
  • چگونه می‌توان ریسک و ترس خرید مشتری را از بین برد یا پایین آورد؟

 

شاید حالا که این سوالات را خواندید، متوجه شدید که نوشتن و طراحی یک صفحه محصول بر اساس اصول تبلیغ‌نویسی چقدر دقیق و حساب شده باید باشد و همچنین چقدر سخت است.

 

 

خب حالا به این داستان توجه کنید :

حدود سه سال و نیم پیش وب‌سایتی راه‌اندازی کردم و در آن محصولاتی را برای فروش قرار دادم. عکس محصول را در صفحه محصول قرار داده، درباره مشخصات و یک توضیح کوتاه درباره آن نوشتم؛ تکنیک‌های سئو را انجام می‌دادم و منتظر فروش بودم. 

هر روز و هر چند ساعت وب‌سایت را بررسی می‌کردم و مشاهده می‌کردم  که ترافیک خوبی وارد سایت و فروشگاه می‌شود ولی فروشی اتفاق نمی‌افتد، یا خیلی به ندرت کسی خرید می‌کند. می‌دانستم افرادی که وارد سایت می‌شوند و محصولات را می‌بینند، به آن علاقه و احتیاج دارند ولی متوجه نمی‌شدم چرا از سایت دست خالی خارج می‌شوند!؟

تا اینکه پی‌گیری کرده و متوجه شدم این افراد به سایت اعتماد ندارند و همچنین قانع نمی‌شوند که این محصول نیاز آن‌ها را برطرف می‌کند و فهمیدم غیر از اینکه باید اصول بازاریابی اینترنتی را فرا بگیرم، مهم است که به علم تبلیغ‌نویسی (کپی‌رایتینگ) نیز مسلط باشم.

به فراگیری تبلیغ‌نویسی و کلاس‌های تخصصی و مطالعه در زمینه آن پرداختم. اصول را قدم به قدم در وب‌سایت پیاده می‌کردم و بعد از مدتی محدود این اقدامات بر ترافیک جاری سایت اثربخش شد و فروش افزایش پیدا کرد و آنچه که انتظارش را می‌کشیدم اتفاق افتاد.

و تا به امروز موفق به نوشتن تعداد زیادی صفحه محصول و خدمات هم برای کسب و کار خودم و هم برای بسیاری از عزیزان شده‌ام.

 

 

خدمات تبلیغ‌نویسی صفحه محصول

 

به نظر من شما دو راه کم هزینه‌تر و به صرفه‌تر پیش رو دارید که صفحه محصولی حرفه‌ای و اصولی بنویسد و طراحی کنید.

اول : شما تبلیغ‌نویسی و اصول آن را آموزش ببینید و خودتان دست به کار شوید.

دوم : برون سپاری کنید. یعنی با یک شرکت یا شخصی بصورت آزادکاری و پروژه‌ای قرارداد همکاری بنویسید.

 

اما کدام از این دو راه بهتر است؟

راه اول خیلی خوب است و یک مدیر کسب و کار آنلاین باید با علم تبلیغ‌نویسی آشنایی داشته باشد، ولی کسی که مدیریت کسب و کار آنلاینی را به‌عهده دارد قطعا به دنبال بازاریابی و فروش همچنین استراتژی‌ها و توسعه کسب و کار و به‌دست آوردن منابع جدید برای پیشرفت است و اگر بخواهد روی این موضوع وقت بگذارد، آن زمان‌های مهم‌تر را از دست خواهد داد.( نوشتن و طراحی صفحه محصول اصولی زمان‌ خاص خودش را می‌خواهد)

 

راه دوم به نظر بهتر از راه اول است. چرا؟ به دلیل اینکه در اوقاتی که شما در حال فکر کردن یا برنامه‌ریزی برای پیشرفت کسب و کار خود هستید، شخص تبلیغ‌نویسی که با اصول بازاریابی آشناست، صفحات مورد نظر شما را با تمرکز بیشتر و بهتری و با تجربه‌ای که دارد، طراحی می‌کند.

                 این فیلم را ببینید : اهمیت تبلیغ نویسی صفحه محصول

فرهاد عراقی - تبلیغ نویسی صفحه محصول

با توضیحاتی که در متن بالا داده شد و شما به اهمیت تبلیغ‌نویسی در وب‌سایت و کسب و کارتان پی بردید، بنده فرهاد عراقی با تجربه‌ی نوشتن حدود ۶۸۰۰۰ هزار کلمه تا به امروز در صفحه محصولات مختلف، می‌توانم در این رابطه به شما کمک کنم و این تضمین را می‌دهم که بعد از طراحی صفحه محصول‌تان، فروش شما را حداقل تا ۳۰ درصد افزایش دهم.

برای آگاهی از شرایط و ویژگی‌های طراحی صفحه محصول بر اساس اصول تبلیغ نویسی و بازاریابی اینترنتی به پلن‌های زیر مراجعه نمایید.


انواع پلن ها

و اجزای آن

مقدار کلمه محتوای محصول

زمان انجام کار

تحقیق درباره محصول یا خدمات شما

نوشتن متن بر اساس تکنیک های بازاریابی

طراحی تصاویر برای محصول

ویدئو برای محصول

بهینه سازی صفحه محصول بر اساس کلمات کلیدی (سئو)

تحقیق و بررسی رقبای شما جهت ارائه محصول یا خدمات

بررسی دقیق محصول یا خدمات برای ایجاد تمایز در بازار

طراحی کلید اقدام یا کلید خرید

طراحی یک پیشنهاد عالی برای کسانی که خریدار نیستند

طراحی صفحه محصول بر اساس تجربه کاربری UX

طراحی دو صفحه محصول و تست AB 

پشتیبانی برای تغییرات و بهبود فرآیند

پلن VIP

299 هزار تومان

1500 تا 2000 کلمه

بین 7 تا 10 روز

30 روز

پلن پیشرفته

199 هزار تومان

800 تا 1200 کلمه

بین 5 تا 8 روز

15 روز

پلن معمولی

99 هزار تومان


300 تا 500 کلمه

بین 3 تا 5 روز

سوالی دارید؟ نیاز به راهنمایی دارید؟

همین الان با شماره ۰۹۳۶۸۷۶۸۰۶۸ تماس بگیرید!

یا در تلگرام با آی‌پی copywriterweb@ در ارتباط باشید!

 

عجله کنید، رقبای شما هم در حال فعالیت هستند!