آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0

تمرکز بر مخاطبان و مشتریان هدف در تبلیغات هدفمند

مدیریت2018-03-12T15:29:50+03:30

شما بر پایه‌ی هر استراتژی تبلیغاتی که فعالیت کنید با سه گروه از مخاطبان روبه‌رو هستید. افرادی که پیش از این از محصول یا خدمات شما یا مشابه آن را استفاده کرده‌اند؛ افرادی که مجبور به خرید محصول یا استفاده از خدمات شما یا مشابه آن هستند و افرادی که در شرف خرید آن محصول یا خدمات در آینده‌ای نزدیک می باشند.
تبلیغات هدفمند بر هر سه گروه تاثیر می گذارد و دلیلی برای خرید و استفاده از محصولات یا خدمات شما در همین لحظه پیش روی مصرف‌کنندگان یا مخاطبان قرار می‌دهد.
به عبارت دیگر مشتریانی را که با این محصول آشنایی دارند، به خرید این محصول در نخستین فرصت ترغیب می‌کند و دیگرانی را که موفق به آشنایی با ویژگی آن محصول نشده اند، به پرس و جوی بیشتر برای اتخاذ تصمیم نهایی خرید ترغیب می نماید.

تبلیغات هدفمند به‌صورتی تهیه و طراحی می‌شود که هیچ کدام از این سه گروه را از دایره خرید حذف نمی‌شوند و با یک تیر هر سه هدف را نشانه می‌گیرد.
در قدم نخست باید گروه هدف را به درستی بشناسید زیرا بر پایه هر استراتژی تبلیغاتی‌ای که فعالیت می‌کنید به اطلاعات بیشتری در مورد خریداران نیاز دارید.

 

مخاطب هدف در تبلیغات هدفمند

البته واضح است که مشتریان بالقوه برای شما مهم‌ترند، آنها افرادی هستند که در اسرع وقت برای خرید محصول مراجعه خواهند کرد.
برای شناخت بهترشان باید بدانید که چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید. علاوه بر آن باید بدانید چه نوع مجله‌ها و مطالبی را مطالعه می‌کنند، چه برنامه‌هایی را می‌بینند، چه نوع موسیقی را می‌شنوند، و در کل چه فعالیت‌های اصلی‌ای را در زندگی انجام می دهند.

برای دستیابی به اطلاعات این مشتریان، نخستین حوزه، صنعت خودتان است. بهترین قدم برای شروع این است که در یابید رقبای شما چه اهداف تبلیغاتی و بازاریابی‌ای را برای این گروه افراد در نظر دارند.
به علاوه با مشتریان و خریداران گذشته نیز باید ارتباط برقرار کنید تا از ویژگی‌های جمعیت شناختی، اقتصادی، سبک زندگی و ترجیحات و صلاحیت آنان در زمینه‌ی فعالیت‌های خودتان مطلع شوید.

زمانی که بر روی هدف‌گذاری مخاطبان متمرکز هستید چشم ها را باز نمایید و مخاطبان را شناسایی کنید که ممکن است در گذشته به دلیل سهم بازار محدود یا قدرت خرید کمتر از دیگران و یا به دلیل ویژگی‌های جمعیت‌شناختی از دایره تمرکز خود حذف کرده بودید.
تبلیغات هدفمند قادر است دایره‌های وسیع‌تری از مشتریان هدف شما در گذشته را در دست بگیرد. مشتریان بالقوه‌ای که در بسیاری از صنایع از دایره تمرکز شرکت‌ها حذف می‌شوند در کشورهای مختلف متفاوت هستند.
برای مثال در کشورهایی با بافت جمعیتی جوان، گروه‌های مسن‌تر یا گروه‌های با درآمد متوسط در مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند، یعنی تبلیغات نامناسب و بدون استراتژی به نحوی طراحی می شود که کمتر بر این افراد متمرکز است در حالی که تبلیغات هدفمند و موثر مثل تبلیغات چریکی قادر به پوشش دهی بسیاری از گروه‌ها و بخش‌های بازار است.

یکی دیگر از نکته‌های قابل توجه در تبلیغات، قابلیت اجرای فعالیت‌های بازاریابی خود می باشد. با انتخاب گروه‌های مختلف در بازار ، (مثلا گروه‌های کوچک و خاص) این استراتژی تبلیغاتی شما را قادر می‌سازد تا پیام خود را به بخش‌های جدید‌تری از مشتریان بالقوه انتقال دهید و به صورت مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنید.

گروه‌های خاص در تبلیغات هدفمند

شعار این شیوه از بازاریابی این است که «بهتر است یک چیز را به بعضی ها بگوییم، تا هیچ چیز را به همه». نمونه‌های موفق تبلیغات هدفمند بارها ثابت کردند که اجرای این شیوه در دستیابی به هدف موثر بوده است.

گاهی لازم است به خود یادآور شویم که اقتصادهای بزرگ از همین گروه‌های کوچک مشتریان شکل می‌گیرند و اگر قادر به پاسخگویی به کلیه بخش‌های بازار نیستیم بهتر است در یک یا چند بخش کوچک برای خود فرمانروایی کنیم.
البته این گفته بدان معنی نیست که مخاطبان هدف خود را با قاشق چای‌خوری برگزینیم، بلکه هدف ما یادآوری این نکته است که از فراموش کردن قدرت و قابلیت‌های خود هنگام انتخاب بخش‌های هدف غافل نشویم.
ساده‌تر بگوییم اگر صرفا توانایی تامین غذا و راضی کردن ۱۰ نفر را داریم به ۵۰ نفر قول غذا ندهیم.

پس نتیجه این‌که تبلیغات هدفمند می‌تواند به راحتی به افزایش فروش و افزایش مخاطب و مشتری کمک کند و در دستیابی به هدف‌های شرکت و کسب و کار موثر است. و یکبار دیگر مطلب اول مقاله را تکرار می‌کنیم که تبلیغات هدفمند بر هر سه گروهی که در ابتدا به آن اشاره شد، تاثیر می گذارد و دلیلی برای خرید و استفاده از محصولات یا خدمات شما در همین لحظه پیش روی مصرف‌کنندگان یا مخاطبان قرار می‌دهد.
به عبارت دیگر مشتریانی را که با این محصول آشنایی دارند، به خرید این محصول در نخستین فرصت ترغیب می‌کند و دیگرانی را که موفق به آشنایی با ویژگی آن محصول نشده اند، به پرس و جوی بیشتر برای اتخاذ تصمیم نهایی خرید ترغیب می نماید.

تبلیغات هدفمند به‌صورتی تهیه و طراحی می‌شود که هیچ کدام از این سه گروه را از دایره خرید حذف نمی‌شوند و با یک تیر هر سه هدف را نشانه می‌گیرد.

Post Views: 475
این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   اندازه و قطع آگهی تبلیغاتی چه تاثیری در موفقیت یک تبلیغ می‌تواند داشته باشد؟

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

پیام محتوای سایت

محتوای وب‌سایت‌ خود را واضح و روشن بنویسید

اگر تصمیم گرفته‌اید که وب‌سایتی بزنید، اول باید بدانید چه عواملی موجب موفقیت یک وب‌سایت‌ می‌شوند و چه عواملی [...]

ادامه مطلب
تبلیغات نتیجه‌بخش

تبلیغات نتیجه‌بخش دامی برای به تله انداختن مشتری

از آنجا که می‌خواهید آگهی‌های تبلیغاتی‌تان یک سر و گردن بالاتر از آگهی‌های رقبا باشد،باید سخت تلاش کنید تا [...]

ادامه مطلب
عنوان یا تیتر

۱۶ توصیه‌ طراحی عنوان یا تیتر آگهی تبلیغاتی برای ترغیب مشتری

می‌دانید که عنوان یا تیتر آگهی تبلیغاتی یکی از اصلی‌ترین عناصر تبلیغات به‌شمار می‌رود. در بحث تبلیغات چریکی، نقش [...]

ادامه مطلب
هدایای تبلیغاتی

ایده‌هایی برای هدایای تبلیغاتی بازار هدف

  شناخت بازار هدف شما را قادر می‌سازد تا مشوق‌ها و هدایای تبلیغاتی جذابی را برای فعالیت‌های پیشبرد فروش ارائه [...]

ادامه مطلب
متن تبلیغاتی

۱۰ نکته مهم برای افزایش تاثیر گذاری متن تبلیغاتی‌تان

  امروزه نوشتن تبلیغ نویسی و متنی که بتواند روی خوانندگان آن متن تبلیغاتی تاثیر بگذارد بسیار حائز اهمیت است. [...]

ادامه مطلب
متن تبلیغاتی اثرگذار

۱۰ نکته برای نوشتن بهترین متن‌های تبلیغاتی اثرگذار – نکته شماره ۶ را حتما بخوانید!

    بعد از نوشتن یک عنوان خوب و جذاب برای تبلیغ محصول یا خدمات‌تان، نوبت به طراحی و نوشتن متن [...]

ادامه مطلب
9 نکته برای تبلیغ نویسی در وب

۹ نکته‌ی ساده‌ی تبلیغ نویسی در وب برای افزایش نرخ تبدیل

  تبلیغ نویسی در وب اغلب هدایت‌گر بازدیدکنندگان به سمت مشتری شدن است. تبلیغ نویسی نقش کاملی برای مصرف‌کنندگان در [...]

ادامه مطلب
جایگاه محصول

چگونه جایگاه یک محصول را تعیین کنیم؟

جایگاه محصول معمولا در طول سال‌ها ساخته می‌شود. جایگزین کردن یک محصول به مفهوم انتخاب یک موقعیت خوب برای [...]

ادامه مطلب
اندازه آگهی تبلیغاتی

اندازه و قطع آگهی تبلیغاتی چه تاثیری در موفقیت یک تبلیغ می‌تواند داشته باشد؟

بازگشت سرمایه در یک آگهی تبلیغاتی به مقدار زیاد بستگی به اندازه‌ی آن دارد. هرچقدر که آگهی تبلیغاتی [...]

ادامه مطلب
عنوان خوب

چگونه یک عنوان خوب می‌تواند توجه را به خود جلب کند؟

    نخستین اثری که عنوان تبلیغات بر مخاطب می‌گذارد، می‌تواند به معنای موفقیت یا شکست آن تلقی شود. اگر این [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register