• 0
درباره پروژه

بسیاری از صاحبان کسب و کار با تبلیغ‌نویسی و کپی‌رایتینگ بیگانه هستند. واقعا تبلیغ‌نویسی یا کپی‌رایتینگ چه کمکی به کسب و کارها می‌تواند بکند؟

کسب و کارهای زیادی بررسی شده‌اند، چه آن دسته‌ای که به‌صورت آفلاین و فیزیکی فعالیت می‌کنند و چه آن دسته از کسب و کارهایی که مجازی و آنلاین فعالیت دارند، با تبلیغ‌نویسی یا کپی‌رایتینگ آشنایی ندارند و خیلی از فرصت‌هایی که می‌توانند یک مخاطب را مشتری خود کنند را از دست می‌دهند.

شاید بگویید یعنی چی؟ چگونه مشتری را از دست می‌دهند؟ بسیاری از تبلیغات متنی که در مجلات و آگهی‌نامه‌ها یا حتی تراکت‌ها چاپ می‌شوند، بر اساس اصول تبلیغ‌نویسی یا کپی‌رایتینگ نیستند و یا بسیاری از تبلیغاتی که در سایت‌های مختلف وجود دارد یا صفحات محصولی که نوشته می‌شوند، فرصت‌هایی هستند که به دلیل این‌که نمی‌توانند اعتماد مخاطب را جلب کنند یا نظر او را جلب کنند، افراد به مشتری تبدیل نمی‌شوند و از دست می‌روند.

در این کلیپ به این موضوع پرداخته می‌شود که تبلیغ‌نویسی یا کپی‌رایتینگ دقیقا چه کاری انجام می‌دهد و چگونه می‌تواند به کسب و کارها کمک کند و فروش آن‌ها را افزایش دهد؟

 

فرهاد عراقی

موضوع : تبلیغ‌نویسی

زمان : ۲۱:۴۶