آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0
موضوع ایمیل جذاب

چگونه موضوع ایمیل جذابی بنویسیم؟

مدیریت2018-04-10T22:46:28+04:30

موضوع ایمیل سطری از متن است که به مخاطب درباره‌ی محتوا ایمیل اطلاعاتی می‌دهد. بر طبق تحقیق اینتراکتیواپسیلون تقریبا ۳۱درصد مشتریان پس از بررسی موضوع ایمیل درباره‌ی باز کردن آن تصمیم می‌گیرند.

موثرترین موضوعات آن‌هایی هستند که مخاطب را تشویق می‌کنند ایمیل را باز کند تا جزئیات بیشتری را بخواند. این که همیشه موضوع ایمیل خوبی بنویسید کار سختی است، زیرا بیشتر برنامه‌های ایمیل فقط سی تا پنجاه حرف و علامت را در قسمت موضوع نمایش می‌دهند که به این ترتیب امکانات کمی برای رساندن مطلب در اختیار شماست.

موضوعی را که آماده کرده‌اید با ارسال همان ایمیل با موضوع‌های مختلف به گروه کوچکی از لیست‌تان آزمایش کنید تا ببینید در باز شدن تعداد بیشتری ایمیل موثر است یا نه. برای مثال، اگر از لیستی با هزار مشترک استفاده می‌کنید ایمیل را به صد نفر از آن‌ها با یک عنوان و به صد نفر دیگر با عنوان دیگری بفرستید. یکی دو روز صبر کنید تا نتیجه را ببینید و سپس ایمیل به هشتصد نفر بعدی را با عنوانی بفرستید که باعث شده بیشترین تعداد ایمیل‌ها باز شوند.
در ادامه توضیح خواهم داد چگونه عنوانی بنویسید که مخاطبتان را برای باز کردن ایمیل تشویق کند.

تاکید بر مزایای فوری
اطلاعاتی را که بر مزایای کالاها و خدمات تاکید می‌کنند برای استفاده در متن ایمیل نگه دارید و از قسمت موضوع ایمیل برای اینکه به مخاطب بگویید چرا ایمیل‌تان را فوری باز کند بهره ببرید. بیان مزیت باز کردنِ فوری ایمیل، احساس فوریت ایجاد می‌کند و به مخاطب می‌گوید ایمیل شما مهم است.

دادن حس فوریت به متن، باعث می‌شود افراد بیشتری ایمیل‌های شما را باز کنند. اگر موضوع ایمیل حاوی فوریت باشد، اما در محتوای ایمیل از آن حرفی نزنید، این احساس می‌تواند به راحتی خراب شود. برای مثال، عباراتی مثل فقط ده عدد باقی مانده یا حراج به‌زودی تمام می‌شود موضوع اصلی ایمیل را منتقل نمی‌کنند و فقط وقتی به ندرت استفاده می‌شوند که احساس فوریت ایجاد کنند.

 

تاکید بر مزایای فوری در موضوع ایمیل
مثال‌های زیر نشان می‌دهد که چگونه در عین حال که به موضوع اصلی اشاره می‌شود حالت فوریت را ایجاد کنید. در هر دو مثال، اولی عنوانی بدون حالت فوریت است و در دومی عنوانی اصلاح شده با فوریت اضافه شده است.
نه‌چندان خوب: آنچه باید درباره‌ی مشاور املاک دنور بدانید.
بهتر: آنچه باید اکنون درباره‌ی مشاور املاک دنور بدانید.
نه‌چندان خوب: حراج گل
بهتر: حراج گل – دریافت فوری اطلاعات اولیه
نه‌چندان خوب: دعوت به سمینار
بهتر: آخرین فرصت ثبت نام
نه‌چندان خوب: نکاتی درباره‌ی چیدمان جدید آشپزخانه
بهتر: نکته‌های طراحی آینده برای چیدمان جدید آشپزخانه‌ی امروز شما 

اضافه کردن کلمات ارزشی به موضوع ایمیل

 

اضافه کردن کلمات ارزشی به موضوع ایمیل
کلمات ارزشی کلماتی هستند که مخاطب شما را با اطلاعاتی که به‌طور شخصی به آن‌ها مربوط است ربط می‌دهند. کلمات ارزشی به مخاطب می‌گوید ایمیل‌تان به جای اطلاعات عمومی، حاوی اطلاعات شخصی است. ایده‌های زیر برای استفاده از کلمات ارزشی در موضوع ایمیل مفید است:

کلماتی که بر روی موضوع مورد علاقه‌ی ویژه‌ای در ایمیل‌تان تاکید می‌کنند. برای مثال، اگر ایمیل شما حاوی اطلاعاتی درباره‌ی یک کلوب گلف جدید است، عبارتی بنویسید که شامل کلمه‌ی گلف باشد، مانند: «با کلوب گلف جدید بازی شما به سرعت بهتر می‌شود.»

کلماتی که بر عقاید و نگرش‌های مخاطب تاکید می‌کنند. برای مثال اگر اتومبیل می‌فروشید و مخاطب شما به رانندگی با ماشین‌های کم مصرف اعتقاد دارد، خبرنامه‌ی ایمیلی با موضوع زیر برایش بفرستید:
«سه راه برای بهبود مصرف سوخت در طول شب»

کلماتی که به مخاطب انگیزه می‌دهد. برای مثال، اگر مخاطب با صرفه‌جویی تشویق می‌شود از کلماتی استفاده کنید که میزان صرفه‌جویی را که در ایمیل پیشنهاد می‌دهید، نشان می‌دهد. مانند: «با این ایمیل بیش از ۵۰ دلار صرفه‌جویی کنید.»

 

این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   ۱۰ نکته برای نوشتن بهترین متن‌های تبلیغاتی اثرگذار - نکته شماره ۶ را حتما بخوانید!

کارکردن با یک موضوع ایمیل

کار کردن با یک موضوع
استفاده از یک موضوع در طول کار با ایمیل، برای رسیدن به موضوعات خوب و مختلف دیگر به شما کمک می‌کند. برای نمونه، یک صاحب چاپخانه ممکن است از عبارتِ رنگ‌هایی که می‌فروشد به‌عنوان موضوع استفاده کند و در قسمت موضوع هر ایمیل بر رنگ مختلفی تاکید کند، مانند:
چرا سبز فروش شما را افزایش می‌دهد یا  چرا آبی به مشتری احساس راحتی می‌دهد

 

اجتناب از موضوعی که مانند اسپم به نظر می‌رسد
ممکن است گاهی به پوشه‌ی اسپم‌ها یا هرزنامه‌ها نگاهی بیندازید و ببینید چه اسپم‌هایی داخل آن هستند تا مبادا ناخواسته روش‌های آن‌ها را برای نوشتن موضوع ایمیل در پیش بگیرید. مراقب باشید اشتباهات زیر را در نوشتن قسمت موضوع ایمیل مرتکب نشوید:
. نقطه‌گذاری بیش از حد، مثل علامت‌های تعجب یا سوال
. نشانه‌هایی مثل علایم دلار و ستاره
. کلماتی با حروف بزرگ (نشانه‌ی فریاد زدن)
. نام کوچک گیرنده در قسمت موضوع
. خالی گذاشتن قسمت موضوع
. استفاده از Re (عطف‌به): مگر اینکه ایمیل واقعا جواب ایمیل قبلی باشد
. عبارت مبهمی در قسمت موضوع که تلاش می‌کند خواننده را برای باز کردن ایمیل گول بزند. مانند:
آهای با توام
این را چک کن
جواب:
اطلاعات شخصی
سلام!

قوانین کنونی CAN-SPAM این مورد را ممنوع کرده است: «موضوع ایمیلی که احتمالا مخاطب را گول می‌زند تا تحت شرایطی به‌طور منطقی درباره‌ی مسئله‌ای مربوط به محتویات یا موضوع پیام عمل کند.» بنابراین دقت کنید قسمت موضوع ایمیل شما به‌طور واضح و صادقانه بیانگر محتوای ایمیل‌تان باشد تا احیانا دچار اسپمینگ نشوید.

Post Views: 286

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

تبلیغ نویسی

با استفاده از خصوصیات محصول تبلیغ‌نویسی آسان و موثری انجام دهید!

  گری هالبرت تبلیغ‌نویسی بود که در کتاب‌ها، خبرنامه‌ها و متن‌هایی که برای مشتریان یا مشترکین خود می‌نوشت، زندگی می‌کرد. [...]

ادامه مطلب
متن تبلیغاتی

۵نکته ریز برای نوشتن متن تبلیغاتی اثرگذار

  ۱- بنویسید، همچنان که یک نامه می‌نویسید! چرا برای یک صنف یا طبقه می‌نویسید؟ آگهی شما را یک نفر می‌خواند؛ [...]

ادامه مطلب
محتوای ایمیلی مناسب

چگونه محتوای ایمیلی مناسب با موضوع و بر اساس هدف بنویسیم؟

بیان واضح اهداف، موقعیتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا محتوای ایمیلی برای تکمیل اهدافتان ایجاد کنید. مدیریت شرکت تجاری [...]

ادامه مطلب
کسب و کار

۴ نکته مهم برای افزایش رضایت مشتری در کسب و کار

آیا می دانید اگر بتوانیم  در کسب و کار خود کارهائی را انجام دهیم که رضایت مشتری را جلب [...]

ادامه مطلب
جایگاه محصول

چگونه جایگاه یک محصول را تعیین کنیم؟

جایگاه محصول معمولا در طول سال‌ها ساخته می‌شود. جایگزین کردن یک محصول به مفهوم انتخاب یک موقعیت خوب برای [...]

ادامه مطلب
تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی چیست و چه تأثیری بر فروش دارد؟

مهارت تبلیغ نویسی که در انگلیسی به آن  copywriting می گویند، مهارت و هنری است که می تواند با [...]

ادامه مطلب
اینستاگرام در کسب و کار

نکاتی برای استفاده بهتر از اینستاگرام در کسب و کار

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر محور عکس است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. در این شبکه اجتماعی هر [...]

ادامه مطلب
عنوان یا تیتر

۱۶ توصیه‌ طراحی عنوان یا تیتر آگهی تبلیغاتی برای ترغیب مشتری

می‌دانید که عنوان یا تیتر آگهی تبلیغاتی یکی از اصلی‌ترین عناصر تبلیغات به‌شمار می‌رود. در بحث تبلیغات چریکی، نقش [...]

ادامه مطلب

Critical Dating Sites Intended for Marriage

If you https://yourbride.review are a sole person who wants a new take pleasure in, then there [...]

ادامه مطلب
بازاریابی محتوا

اثر گذاری بازاریابی محتوا در کسب و کار

  بازاریابی محتوا، واژه‌ای است که احتمالاً خیلی آن را شنیده یا خوانده‌اید. انسان‌ها از سالیان دور با تولید محتوا عجین [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register