آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0
اینستاگرام در کسب و کار

نکاتی برای استفاده بهتر از اینستاگرام در کسب و کار

مدیریت2017-12-10T11:02:46+03:30

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر محور عکس است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. در این شبکه اجتماعی هر شخصی که نام کاربری داشته باشد می‌تواند عکس‌های دلخواه خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه او به اشتراک بگذارد. در اینستاگرام افراد می‌توانند تصاویری را که موردعلاقه اشان بود را لایک کنند و برای آن‌ها کامنت بگذارند.

 

به دلیل جذابیت، اینستاگرام روزبه‌روز پیشرفت کرد و به‌جایی رسید که گوی سبقت را از توییتر  هم ربود و تعداد کاربرانش از مرز ۴۰۰ میلیون نفر هم گذشت و الان بیش از ۲۰۰میلیون کاربر فعال دارد و در بین شبکه های اجتماعی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

اینستاگرام

اینستاگرام به دلیل اینکه یک نرم‌افزار رایگان برای تلفن‌های همراه است و به‌سادگی فقط با داشتن یک ارتباط با اینترنت می‌توان به آن دسترسی داشت؛ بسیار محبوب شده است و طبق تحقیقی که انجام دادند افراد تقریباً به‌طور میانگین ۲۱ دقیقه از وقتشان در روز را در اینستاگرام می‌گذرانند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام وارد مرحله‌ای شده است که اکثر کسب‌وکارها برای معرفی خود، فروش محصولات و ارتباط با مشتریان استفاده‌های خوبی از آن می‌کنند.

این روزها، سرمایه‌گذاری کسب‌وکارهای مختلف برای حضور پررنگ‌تر در اینستاگرام، بیش‌ازپیش مشهود است.

اینستاگرام، به یکی از معدودترین ابزارهای تبلیغاتی تبدیل‌شده که آگهی برندها و کسب‌وکارها را در راحت‌ترین بستر ممکن، به دید مخاطبان درمی‌آورد. تلویزیون خاموش، مجله به کناری گذاشته‌شده و پیامک‌های تبلیغاتی پاک می‌شوند اما این پست‌های اینستاگرام است که تا اتاق‌خواب مشتریان، با آن‌ها همراه می‌شود.

اینستاگرام

در این مقاله قصد دارم با ذکر رعایت چند مورد مهم صفحه ایستاگرام شما را پربارتر کنم.

قسمت پروفایل یا Bio

اینستاگرام

در این قسمت مشخصات وارد می‌شود؛ شما در این قسمت از توضیحات کلیشه‌ای درباره کسب‌وکارتان پرهیز کنید و به‌جای آن پاسخ این سؤال را بنویسید که افراد با فالوو کردن یا دنبال کردن صفحه شما چه مزیتی به دست می‌آورند؟ مثلاً ننویسید ما بزرگ‌ترین شرکت درزمینهٔ تبلیغات هستیم؛

این‌یک پیام کلیشه ایست و مردم چشم و گوششان از این نوع پیام‌ها پرشده است. به‌جای آن بنویسید با فالوو کردن این صفحه با نکات و آموزش‌های کوتاه به شما کمک می‌کنیم تا تبلیغ بهتری برای کسب‌وکارتان طراحی کنید.

البته یادتان باشد فقط به‌اندازه ۱۵۰ کاراکتر می‌توانید بنویسید.

در قسمت پروفایل نکته دیگری که مهم است، اکثراً آدرس سایت یا کانال تلگرام خود را وارد می‌کنند؛ بد هم نیست ولی به نظر من اگر می‌خواهید حرکت بهتری انجام داده باشید، یک صفحه فرود بسازید و آدرس آن را در این قسمت وارد کنید. « برای اطلاعات بیشتر درباره صفحه فرود و اثر آن درفروش کلیک کنید. »

ایجاد کنجکاوی در تصاویر

در اینستاگرام افراد با عکس‌های زیادی مواجه هستند و اگر می‌خواهید عکس‌هایی را که در صفحه اتان قرار می‌دهید دیده شوند باید یک حس کنجکاوی در آن‌ها به وجود بیاورید.

مثلاً اگر محصولی برای فروش دارید می‌توانید از زوایایی از محصول عکس بگیرید که باعث کنجکاوی بیننده شود. مثلاً از نزدیک عکس‌برداری کنید.

استفاده از کوپن تخفیف

در صفحه اینستاگرام برای دنبال کننده‌های خود کوپن تخفیفی برای خرید محصولاتتان قرار دهید و این کوپن تخفیف فقط مختص این شبکه اجتماعی باشد و در جای دیگری مثل کانل تلگرام یا فیس‌بوک اعلام نکنید.

پیام اختصاصی

یکی از اشتباهاتی که توسط بازاریابان اینترنتی یا مدیر یک کسب‌وکار انجام می‌شود این است که تمامی پست‌ها را در همه شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

مثلاً یک پیام را در اینستاگرام قرار می‌دهند و همان را در کانال تلگرام، فیس‌بوک و توییتر و… به اشتراک می‌گذارند. این اقدام باعث می‌شود کاربرانتان ببینند پیام همه شبکه‌های اجتماعی شما مشابه همدیگر است و فرقی بین آن‌ها نیست، پس به این نتیجه می‌رسند که لزومی ندارد همه آن‌ها را دنبال کنند و کافی است که یکی از رسانه‌ها را نگاهی بیندازند.

البته بعضی مواقع هم لازم می‌شود که یک مطلب خاص را در همه رسانه‌ها منتشر کنید، ولی برنامه اتان این باشد که در هر رسانه مطالب اختصاصی هم داشته باشید.

 

اینستاگرام

آموزش دهید

در اینستاگرام بیشتر به آموزش بپردازید. در این زمان مردم بیشتر به تولید محتوا اهمیت می‌دهند. اگر بخواهید هر پستی که قرار می‌دهید تبلیغ باشد، کسی دنبال کننده پیام‌های شما نخواهد بود. شاید بپرسید کسب‌وکار من آموزش نیست.

مثلاً بگویید کار من فروش کولرهای گازی است. بله درست است شما فروشنده کولرگازی هستید ولی باید بتوانید پیام‌های آموزشی برای بهتر استفاده کردن یا مواردی که باعث آسیب رساندن به دستگاه می‌شود را به‌صورت عکس یا فیلم‌های یک‌دقیقه‌ای در ایستاگرام قرار دهید.

این کار چه مزایایی برای شما دارد؟ مشتریان بیشتر به شما و محصولاتتان اعتماد می‌کنند و شما را به‌عنوان متخصص این کار تشخیص می‌دهند. در واقع بدانید خریداران به کمک و آموزش نیاز دارند و ترجیح می‌دهند محصول را از کسی بخرند که آموزش بهتری می‌دهد.

یکی از رازهای موفقیت سایت‌هایی مثل دیجی کالا همین آموزش‌ها و نکاتی است که درباره محصولات خود قرار می‌دهد. افراد به‌عنوان بررسی‌کننده وارد سایت دیجی کالا می‌شوند ولی بعد تبدیل به خریدار می‌گردند.

اینستاگرام

استفاده از هشتگ

هشتگ نمادی است که با# شروع می‌شود و کلمه‌ای را که می‌خواهید در اینستاگرام دیده شود را با این علامت در اول آن بدون فاصله قرار می‌دهیم. ( مثل کلمه #مغناطیس_مشتری که اگر در اینستاگرام در جستجو وارد کنید صفحه اینستاگرام وب‌سایت مغناطیس مشتری را می‌بینید و می‌توانید جز دنبال کننده‌های ما شوید. ) اگر کلمه‌ای دو بخش داشت مثل مغناطیس مشتری باید بین دو کلمه از آندرلاین بدون فاصله استفاده کنیم. « #مغناطیس_مشتری »

از هشتگ‌هایی در پایین پست‌هایتان استفاده کنید که بیشتر جستجو می‌شوند ؛ البته مرتبط با حوزه کاری و تخصصتان باشد. این کار باعث می‌شود افرادی هم که شما را دنبال نمی‌کنند به‌راحتی صفحه شما را پیدا کنند.

در آخر سعی کنید از فواید محصولتان و افرادی که در حال استفاده از آن هستند عکس منتشر کنید. عکس محصول را به‌تنهایی منتشر نکنید.

اینستاگرام ویژگی‌های دوست داشتنی بسیاری دارد و پتانسیل زیادی برای تبلیغ محصول به همراه دارد. همچنین راه بهتر و سریع‌تری برای معرفی شرکت و ساختن یک رابطه مستحکم با کاربران و مشتریان است.

اگر بازاریابی با اینستاگرام را شروع نکرده‌اید، فرصت دیده شدن روزانه در موبایل افراد را از دست می‌دهید؛ پس از همین‌ حالا شروع کنید.

منبع: وبسایت مغناطیس مشتری – فرهاد عراقی

Post Views: 123
این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   دیوید اگیلوی پدر علم تبلیغات

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

پیام محتوای سایت

محتوای وب‌سایت‌ خود را واضح و روشن بنویسید

اگر تصمیم گرفته‌اید که وب‌سایتی بزنید، اول باید بدانید چه عواملی موجب موفقیت یک وب‌سایت‌ می‌شوند و چه عواملی [...]

ادامه مطلب

Critical Dating Sites Intended for Marriage

If you https://yourbride.review are a sole person who wants a new take pleasure in, then there [...]

ادامه مطلب
محتوای ایمیلی مناسب

چگونه محتوای ایمیلی مناسب با موضوع و بر اساس هدف بنویسیم؟

بیان واضح اهداف، موقعیتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا محتوای ایمیلی برای تکمیل اهدافتان ایجاد کنید. مدیریت شرکت تجاری [...]

ادامه مطلب

Clear-Cut Advice For asian woman for marriage – The Best Routes

When you have discovered questioning if there will be Cookware solo males who definitely are searching for Oriental females [...]

ادامه مطلب
بازاریابی محتوا

اثر گذاری بازاریابی محتوا در کسب و کار

  بازاریابی محتوا، واژه‌ای است که احتمالاً خیلی آن را شنیده یا خوانده‌اید. انسان‌ها از سالیان دور با تولید محتوا عجین [...]

ادامه مطلب
دیوید اگیلوی

دیوید اگیلوی پدر علم تبلیغات

اولین کتابی که درباره‌ی علم تبلیغات خواندم، کتابی بود به‌نام اعتراف‌های یک تبلیغاتچی اثر دیوید اگیلوی. او از اولین [...]

ادامه مطلب
صفحه فرود

صفحه فرود چیست و چه اهمیتی برای یک وب‌سایت دارد؟

    صفحه فرود صفحه‌ای از سایت است که معمولاً کاربران با کلیک بر تبلیغات یا لینک‌های شما در سایت‌های دیگر [...]

ادامه مطلب
تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی چیست و چه تأثیری بر فروش دارد؟

مهارت تبلیغ نویسی که در انگلیسی به آن  copywriting می گویند، مهارت و هنری است که می تواند با [...]

ادامه مطلب

Deciding Upon Immediate Plans For Latin Beauties Online

Latina -mail order wedding brides will be the type of ladies that numerous males dream of. When a lot [...]

ادامه مطلب
جنبه‌های مثبت و منفی تبلیغات اینترنتی

جنبه‌های مثبت و منفی تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی هنوز نوپاست و تبلیغات‌چی‌ها هم‌چنان در حال تحقیق و بررسی‌اند که آیا تبلیغ در اینترنت هم شبیه [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register