آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0
تجربه کاربری

اهمیت خلق تجربه کاربری در کسب و کار

مدیریت2017-12-10T10:59:49+03:30

تجربه کاربری یکی از پر اهمیت ترین مطالب برای موفقیت و پیشرفت در کسب وکار می باشد.

در راستای این موضوع سه فیلم رایگان برای شما عزیزان قرار دادم (نکات بازاریابی از سریال میخک، تجربه کاربری۱، تجربه کاربری۲ ) می توانید این سه فیلم را به رایگان دانلود و استفاده کنید.

من معمولاً به اکثر کسانی که در مورد بهترین نکات برای پیشرفت یک کسب‌وکار مشاوره می‌دهم، بیشترین تأکیدی که در صحبت‌هایم می‌کنم روی موضوع بهبود تجربه کاربری یا خلق یک تجربه لذت‌بخش برای مشتری است.

در هر کسب‌وکاری برای رشد و پیشرفت نیاز به وجه تمایز با دیگر رقبا وجود دارد. یکی از بهترین تمایزهایی که می‌شود در کسب‌وکار ایجاد کرد، بهبود تجربه کاربری یا خلق یک تجربه لذت‌بخش برای مشتری است.

 

تجربه کاربری

 

بهبود تجربه کاربری سریع‌ترین راه برای پیشرفت و کم‌هزینه‌ترین فعالیتی است که می‌شود انجام داد و نتایج عالی از آن گرفت.

با خلق یک تجربه لذت‌بخش برای مشتریان بدون هزینه کسب‌وکارتان را تبلیغ می‌کنید؛ چگونه؟

هر مشتری راضی معمولاً بین ۷ تا ۱۰ مشتری دیگر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بدون اینکه شما تبلیغی انجام داده باشید کسب‌وکار و برند شما دهان‌به‌دهان تبلیغ می‌شود و می‌توان نتیجه گرفت مشتریان راضی بهترین مبلغین کسب‌وکارها می‌باشند. ( تصور کنید ۱۰ مشتری راضی که از شما تجربه خوبی در ذهنشان هست، دارید؛ یک محاسبه سرانگشتی کنید و ببینید چه اتفاق خوبی می‌افتد. )

بخشی از کتاب کسب‌وکاری پرسود ایجاد کنید را از برایان تریسی برای شما انتخاب کردم که دعوت می‌کنم حتماً آن را بخوانید:

فکر و ذهنتان را به خدمات مشتریان بدهید

(( امروزه به شکل بی‌سابقه‌ای وارد «عصر مشتری» شده‌ایم. امروزه مشتری‌هایی که سال‌ها با ما بوده‌اند، اگر فرد دیگری به آن‌ها بهتر، ارزان‌تر، یا ساده‌تر خدمات بدهد، ترکمان می‌کنند.

«مانع» خدمات به مشتریان که باید از روی آن بپریم، هر روز توسط رقبایمان بالاتر می‌رود و فقط برای این‌که از دیگران عقب نیفتیم، باید همیشه بالاتر و بالاتر بپریم. …

 

این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   ۴ نکته مهم برای افزایش رضایت مشتری در کسب و کار

 

تجربه کاربری

 

… شرکت‌ها و افرادی که مشتری‌هایشان را خوشحال و شگفت‌زده می‌کنند، بازارهای آینده را تصاحب خواهند کرد.

وظیفه شما این است که این معیارها را در سازمانتان ایجاد کنید. کار شما این است که همیشه تأکید کنید که مشتری‌هایتان تا چه اندازه اهمیت دارند و هرکس را که در برخورد با مشتری این گرایش را نشان می‌دهد، تشویق کنید و پاداش دهید.

این‌یک کلید واقعی برای سوددهی بالاست. ))

بهبود تجربه کاربری یا خلق یک تجربه عالی برای مشتری، یکی از وظایف مهم کسب‌وکارهاست؛ چون این‌یک کلید بسیار عالی برای رشد و پیشرفت است.

کسب‌وکارتان آفلاین باشد یا آنلاین، حقیقی باشد یا مجازی، فرقی نمی‌کند باید برای بهبود تجربه کاربری و ایجاد احساس خوب برای مشتری برنامه‌ریزی داشته باشید.

یکی از تکنیک‌هایی که می‌توانید برای بهبود تجربه کاربری هم در فضای آنلاین و هم در کسب‌وکارهای آفلاین استفاده کنید، تکنیک هدیه دادن به مشتری بدون اطلاع قبلی است. مثلاً اگر یک مشتری از سایت شما یا فروشگاه آفلاین شما کالایی را خریداری کرد، به او یک هدیه مرتبط با کالای خریداری‌شده هم بدهید.

اصلاً به این موضوع که از سودم کم می‌شود نیز فکر نکنید، هدیه شما باعث می‌شود در ذهن مشتریانتان وارد بشوید و همیشه در ذهن او بمانید و این احساس خوبی که برای او ایجاد کرده‌اید را همیشه به خاطر آورد.

امیدوارم برای بهبود تجربه کاربر در کسب‌وکارتان برنامه‌ریزی داشته باشید که ایجاد این احساس خوب و لذت‌بخش برای مشتری می‌تواند چند برابر فروشتان را بیشتر کند.

منبع: وبسایت مغناطیس مشتری- فرهاد عراقی

 

 

Post Views: 157

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

کسب و کار آنلاین

چرا بسیاری از کاربران آنلاین از فرآیند خرید منصرف می شوند؟

  اگر صاحب وبسایت و کسب و کار آنلاین باشید این رویداد را دیده اید که خیلی از کاربران محصول [...]

ادامه مطلب
اینستاگرام در کسب و کار

نکاتی برای استفاده بهتر از اینستاگرام در کسب و کار

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر محور عکس است که در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. در این شبکه اجتماعی هر [...]

ادامه مطلب
حفظ و نگهداری مشتریان

۴ نکته برای حفظ مشتریان در کسب‌وکارهای کوچک

کسب‌وکارهای کوچک می‌دانند که حفظ مشتریان فعلی مقرون‌به‌صرفه تر از جذب مشتریان جدید است. به همین خاطر است که [...]

ادامه مطلب
مدل AIDA

مدل AIDA در بازاریابی چیست؟

    هدف از ارائه محصولات، خدمات یا بهتر بگوئیم تبلیغات، تشویق و ترغیب مصرف کنندگان به خرید یا استفاده از [...]

ادامه مطلب
دیوید اگیلوی

دیوید اگیلوی پدر علم تبلیغات

اولین کتابی که درباره‌ی علم تبلیغات خواندم، کتابی بود به‌نام اعتراف‌های یک تبلیغاتچی اثر دیوید اگیلوی. او از اولین [...]

ادامه مطلب
کسب و کار

۴ نکته مهم برای افزایش رضایت مشتری در کسب و کار

آیا می دانید اگر بتوانیم  در کسب و کار خود کارهائی را انجام دهیم که رضایت مشتری را جلب [...]

ادامه مطلب
محتوای ایمیلی مناسب

چگونه محتوای ایمیلی مناسب با موضوع و بر اساس هدف بنویسیم؟

بیان واضح اهداف، موقعیتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا محتوای ایمیلی برای تکمیل اهدافتان ایجاد کنید. مدیریت شرکت تجاری [...]

ادامه مطلب

Deciding Upon Immediate Plans For Latin Beauties Online

Latina -mail order wedding brides will be the type of ladies that numerous males dream of. When a lot [...]

ادامه مطلب
موضوع ایمیل جذاب

چگونه موضوع ایمیل جذابی بنویسیم؟

موضوع ایمیل سطری از متن است که به مخاطب درباره‌ی محتوا ایمیل اطلاعاتی می‌دهد. بر طبق تحقیق اینتراکتیواپسیلون تقریبا [...]

ادامه مطلب
موضع‌گیری محصولات

موضع‌گیری محصولات و خدمات در بازار رقابتی

    حتی اگر روزانه بیست و چهار ساعت هم کار کنید، نمی‌توانید تبلیغات مناسبی ارائه دهید، مگر آن‌که موضع‌گیری محصولات [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register