آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتریآموزش و خدمات تبلیغ نویسی، افزایش فروش آنلاین – مغناطیس مشتری
ورود  | ثبت نام

     

 شماره تماس : 09368768068

  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
0
کسب و کار آنلاین

چرا بسیاری از کاربران آنلاین از فرآیند خرید منصرف می شوند؟

مدیریت2017-10-16T09:03:54+03:30

 

اگر صاحب وبسایت و کسب و کار آنلاین باشید این رویداد را دیده اید که خیلی از کاربران محصول یا خدماتی را برای خرید انتخاب می کنند و تا صفحه پرداخت هم رفته ولی فرآیند خرید را تکمیل نمی کنند؛ و این خریدهای تکمیل نشده، ضرر بزرگی برای یک کسب و کار آنلاین به شمار می رود.

توجه داشته باشید اگر این خریدهای ناتمام و تکمیل نشده به نتیجه می رسیدند می توانستید درآمد بیشتری داشته باشید. به نکاتی که در زیر به آن اشاره می کنیم دقت کرده و در وبسایتتان از آنها استفاده کنید.

کسب و کار آنلاین

ایرادها و مشکلاتی که در وبسایت بوجود می آیند : مثلا در لحظه پرداخت، درگاه بانک با مشکل مواجه می شود و عملیات انجام نشده و معمولا شخص از خرید منصرف می گردد.

قیمت محصول : با اینکه شخص قیمت محصول را دیده و کلید خرید را زده ولی هنگام پرداخت ممکن است منصرف شود.

پیچیدگی وبسایت : اگر مخاطب به وضوح، پیام های شما درباره محصول را متوجه نشود مثلا درست توضیح ندهید که نحوه خرید به چه شکل است و محصول چگونه به دست مشتری می رسد؛ از خرید منصرف می گردد.

گزینه های انتخاب زیاد : اگر هنگام انتخاب یک محصول گزینه های زیادی را پیشنهاد کنید و یا در سایت قرار دهید و مخاطب قدرت تشخیص نداشته باشد، از خرید منصرف می شود.

سرعت سایت : اگر زمان لود شدن صفحات وبسایت شما زیاد باشد، ممکن است شخص از ادامه کار منصرف شود. فرض کنید شخص تصمیم گرفته یک محصولی را خریداری کند و می خواهد درباره آن بیشتر بداند؛ اگر باز شدن صفحه محصول طول بکشد قاعدتا از خرید منصرف می شود مگر یک محصول خاص باشد.

حالا چگونه می توانیم انصراف از خرید را کمتر کنیم؟

علت انصراف کاربران آنلاین از خرید


سادگی را در وبسایت تان رعایت کنید : یعنی کاربر با پائین ترین هوش و ذکاوت بتواند تشخیص دهد در مرحله بعد چه اتفاقی می افتد و کجا را باید کلیک کند و خرید خود را چگونه تمکیل نماید.

عدم عضویت در زمان پرداخت : در خیلی از سایت ها مشاهده شده، در صفحه پرداخت می نویسند اول باید عضو سایت باشید. این یک اشتباه بزرگ برای یک کسب و کار آنلاین است و معمولا اگر شخص آن محصول را بتواند از جایی دیگر تهیه کند، خرید را رها می کند. تا آنجا که می توانید باید پرداخت را برای مشتری آسان و راحت کنید یا می توانید صفحه پرداخت را به گونه ای طراحی کنید که فقط یک ایمیل از شخص گرفته بشود بدون اینکه به صندوق پستی خود برود و آن را تائید کند. در واقع زمانی که کاربر خریدی انجام می دهد و ایمیل خود را وارد می کند، به نوعی در سایت ثبت نام کرده است.

گذاشتن شماره تماس برای پشتیبانی : هنگام خطر مغز انسان هشدار می دهد و خرید برای مغز نوعی خطر محسوب می شود و آلارم خطر می دهد. شخصی که آنلاین خرید می کند معمولا به تنهایی در حال خرید است. کمتر اتفاق می افتد چند نفر با هم باشند تا یک خرید آنلاین انجام دهند. لذا باید طوری با مشتری برخورد شود که احساس تنهائی نکند. سعی کنید در صفحات مختلف هنگام خرید و بعد از خرید، شماره تماس یا شماره پیامکی سایت یا هر راه دیگری که مشتری بتواند اگر به مشکلی برخورد کرد به راحتی با شما در تماس باشد و احساس اعتماد کند، در اختیار وی قرار دهید.

پیگیری خریدهای ناموفق : یعنی هر روز سایت تان را بررسی کنید و اگر خرید ناموفقی یافتید، از کنار آن به راحتی نگذرید و بصورت تلفنی یا با ایمیل پیگیری کنید. شاید در هنگام خرید با مشکلی روبرو شده و تماس شما آن مشکل را حل کند و در نتیجه خرید صورت بگیرد.

بنابراین با رعایت کردن این چند نکته مهم، می توانید خریدهای ناموفق را به خریدهای موفق تبدیل کنید و سودآوری وبسایت و کسب و کار آنلاین خود را بالاتر ببرید.

 

این مطلب را هم بخوانید، احتمالا برای شما مفید خواهد بود :   موضع‌گیری محصولات و خدمات در بازار رقابتی

Post Views: 40

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.


نوشته های مرتبط

محتوای ایمیلی مناسب

چگونه محتوای ایمیلی مناسب با موضوع و بر اساس هدف بنویسیم؟

بیان واضح اهداف، موقعیتی در اختیارتان قرار می‌دهد تا محتوای ایمیلی برای تکمیل اهدافتان ایجاد کنید. مدیریت شرکت تجاری [...]

ادامه مطلب

Critical Dating Sites Intended for Marriage

If you https://yourbride.review are a sole person who wants a new take pleasure in, then there [...]

ادامه مطلب
دیوید اگیلوی

دیوید اگیلوی پدر علم تبلیغات

اولین کتابی که درباره‌ی علم تبلیغات خواندم، کتابی بود به‌نام اعتراف‌های یک تبلیغاتچی اثر دیوید اگیلوی. او از اولین [...]

ادامه مطلب
بازاریابی محتوا

اثر گذاری بازاریابی محتوا در کسب و کار

  بازاریابی محتوا، واژه‌ای است که احتمالاً خیلی آن را شنیده یا خوانده‌اید. انسان‌ها از سالیان دور با تولید محتوا عجین [...]

ادامه مطلب
تبلیغ نویسی

تبلیغ نویسی چیست و چه تأثیری بر فروش دارد؟

مهارت تبلیغ نویسی که در انگلیسی به آن  copywriting می گویند، مهارت و هنری است که می تواند با [...]

ادامه مطلب

Deciding Upon Immediate Plans For Latin Beauties Online

Latina -mail order wedding brides will be the type of ladies that numerous males dream of. When a lot [...]

ادامه مطلب
موضوع ایمیل جذاب

چگونه موضوع ایمیل جذابی بنویسیم؟

موضوع ایمیل سطری از متن است که به مخاطب درباره‌ی محتوا ایمیل اطلاعاتی می‌دهد. بر طبق تحقیق اینتراکتیواپسیلون تقریبا [...]

ادامه مطلب
مدل AIDA

مدل AIDA در بازاریابی چیست؟

    هدف از ارائه محصولات، خدمات یا بهتر بگوئیم تبلیغات، تشویق و ترغیب مصرف کنندگان به خرید یا استفاده از [...]

ادامه مطلب

Clear-Cut Advice For asian woman for marriage – The Best Routes

When you have discovered questioning if there will be Cookware solo males who definitely are searching for Oriental females [...]

ادامه مطلب
حفظ و نگهداری مشتریان

۴ نکته برای حفظ مشتریان در کسب‌وکارهای کوچک

کسب‌وکارهای کوچک می‌دانند که حفظ مشتریان فعلی مقرون‌به‌صرفه تر از جذب مشتریان جدید است. به همین خاطر است که [...]

ادامه مطلب
تمامی حقوق مادی و معنوی وب‌سایت مغناطیس مشتری متعلق به فرهاد عراقی می‌باشد و این پایگاه اینترنتی در زمینه آموزش و خدمات تبلیغ نویسی، بازاریابی اینترنتی و روش‌های افزایش فروش آنلاین، در تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.1396-1395

مغناطیس مشتری را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

  • آپارات
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube
  • تلگرام
  • Instagram
  • خدمات و آموزش تبلیغ نویسی
  • تبلیغ نویسی چیست؟
  • مقالات
    • تبلیغ نویسی
    • بازاریابی اینترنتی
    • کسب و کار اینترنتی
    • ایمیل مارکتینگ
    • سئو
    • کار آفرینی
    • بهبود فردی
  • ویدئو آموزش‌های رایگان
  • محصولات آموزشی
  • درباره ما
    • قوانین و مقررات
    • ثبت شکایات
  • تماس با ما
  • خدمات تبلیغ‌نویسی
  • آموزش تبلیغ نویسی و افزایش فروش آنلاین
  • ثبت نام
  • ورود
  • Log In

Login to your account

Forgot password?
x

Create an account

لطفا آدرس ایمیل اصلی‌تان را وارد کنید تا از اخبار مهم ، تخفیف ها و فروش‌های ویژه مغناطیس مشتری باخبر شوید.
لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456
برای ورود به مغناطیس مشتری احتیاج به یک رمز دارید؛ یک رمزی انتخاب کنید که به یادتان بماند.
x
https://customermagnet.ir/wp-admin/admin-ajax.php

Login

Register | Lost your password?

Register

لطفا صفر ابتدای موبایل را هم وارد کنید. مثلا 09120123456

Log In | Lost your password?

Reset Password

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Log In | Register